Οι πωλήσεις φυτικών “κρεάτων” και σε βίγκαν προϊόντα αυξάνονται συνεχώς. Και δε βρίσκονται μόνο οι βίγκαν πίσω από αυτήν την αυξανόμενη τάση. Το NPD Group, κορυφαία εταιρεία ερευνών αγοράς, συνέλεξε δεδομένα για την κατανάλωση φυτικών τροφίμων στις ΗΠΑ και βρήκε σημαντική αύξηση στο πόσοι και ποιοι τα καταναλώνουν.
Το NPD Group συνέκρινε δεδομένα από το Μάρτιο του 2017 έως το Μάρτιο του 2018 και διαπίστωσε σημαντική αύξηση στον αριθμό φυτικών πρωτεΐνών που διανέμονται στην αγορά. Συγκεκριμένα, υπήρξε αύξηση 19% στις φυτικές πρωτεΐνες που αποστέλλονται σε χώρους εστίασης μέσω εμπορικών αντιπροσώπων, ενώ η οικιακή κατανάλωση αυξήθηκε κατά 24% από το 2015.
Φαίνεται ότι οι φυτικές πρωτεΐνες δεν είναι πλέον μόνο για τους βίγκαν και τους vegetarian. Πρώτον, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αναζητούν περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή τους και δεύτερον, τα βίγκαν προϊόντα έχουν γίνει πιο διαθέσιμα και πιο νόστιμα. Το NPD Group τονίζει επίσης ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν και ζωική και φυτική πρωτεΐνη στην διατροφή τους.
Σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε ο οργανισμός, το 14% των καταναλωτών στις ΗΠΑ – περισσότεροι από 43 εκατομμύρια – χρησιμοποιούν συχνά τρόφιμα χωρίς ζωικά προϊόντα, όπως γάλα αμυγδάλου, μπέργκερ λαχανικών και τόφου. Από αυτούς, το 86% δεν είναι βίγκαν ή vegetarian.
Oι περισσότεροι είναι «καταναλωτές που θεωρούν το φαγητό ως καύσιμο, ενώ αρκετοί δηλώνουν ότι τρώνε φυτικές τροφές «για την γεύση».
Ο David Portalatin, σύμβουλος της NPD στον τομέα τροφίμων, αναφέρει σε δήλωσή του ότι η εξάπλωση των φυτικών πρωτεϊνών δείχνει ότι πλέον οι φυτικές πρωτεΐνες δεν αφορούν μόνο όσους απέχουν από τα ζωικά: «Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευαστές τροφίμων έχουν βελτιώσει την ποιότητα και γεύση των φυτικών τροφών κάνοντάς τα πιο ελκυστικά σε μια μεγάλη γκάμα καταναλωτών για διάφορους λόγους.»
Ενώ μέχρι πρότινος ο βιγκανισμός θεωρoύνταν ένας τρόπος ζωής για λίγους, η διάδοση του κινήματος έκανε αυτόν τον τρόπο ζωής πιο προσβάσιμο από ποτέ. Ένας μεγάλος αριθμός κρεατοφάγων είναι δεκτικοί στην φυτική διατροφή ενώ τον Ιανουάριο τα στοιχεία έδειξαν ότι το 70% όσων κατανάλωσαν το βίγκαν Beyond Burger ήταν κρεατοφάγοι. Παρομοίως, λέγεται ότι στη μαζική ανάπτυξη βίγκαν εστιατορίων στον Καναδά συνέβαλαν και κρεατοφάγοι καταναλωτές.
Πηγή: https://www.livekindly.co/86-of-people-buying-plant-based-products-are-meat-eaters-says-new-data
Μετάφραση: Τίνα Πετριτσοπούλου
Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο κάνε κλικ εδώ και μοιράσου το με τους φίλους σου!